התו הירוק - order - תו ירוק / דרכון ירוק : מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה.

מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית;

המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: ×
×"תו ×"ירוק: כל מ×" שאתם צריכים ל×"עת: מתי ×—×™×™×'ים ל×"צי×'ו, מי from www.poenta.co.il
מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, .

כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה

כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה;

החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים.

מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה. order - תו ירוק / ×
order - תו ירוק / ×"רכון ירוק from www.printpass.co.il
אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית:

המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק:

התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה. הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר).

מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית . המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!

כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! 13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף
13/05/2021 | חמישי ×'-Layla TLV | מסי×'ות | אטרף from www.atraf.co.il
מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל .

כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה;

המופעים מתקיימים בהתאם להנחיות התו הירוק: הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. כרטיסים בקופות התיאטרון ביום ההצגה; החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, . מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה. מי שקיבלו שני מנות חיסון, ועבר שבוע מקבלת . במקרה זה יש לנסות שוב במועד מאוחר יותר). כל אחת ואחד ויקבלו תאריך תוקף תו ירוק בהתאם לתאריך בו התחסנו, הוגדרו כמחלימים או עשו בדיקת קורונה החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות התו הירוק באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! הכניסה תותר לבעלי התו הירוק בלבד*: הכניסה למופעים תתאפשר למחוסנים בעלי תו ירוק ולמחלימים בעלי תעודת מחלים. אורחים מעל גיל 12 ושלושה חודשים, יורשו להיכנס למלון רק עם תו ירוק בתוקף או בהצגת בדיקה pcr שלילית או בדיקה מהירה שלילית .

התו הירוק - order - תו ירוק / ×"רכון ירוק : מיום ראשון תוקפו של הדרכון הירוק יפוג למי שלא התחסן במנת חיסון שלישית או התחסן במנה שניה תוך חצי שנה.. החל מתאריך 3.10.21 תעודכן המדיניות לזכאות לתו ירוק, ותו שהופק לפני יום זה יבוטל . מי שקיבלו שלוש מנות חיסון, ועבר שבוע לפחות ממועד קבלת המנה השלישית: התו הירוק תקף למשך חצי שנה מקבלת המנה השלישית; הכניסה למקומות הפועלים לפי הנחיות התו הירוק אפשרית רק בהצגת תו ירוק בתוקף. החל מיום רביעי 18.8.21 יופעלו בכל המשק הנחיות ״התו הירוק, ״התו הסגול וכן יעודכנו מגבלות התקהלות שונות, .